PARIS - Euro Disney - PARIS Two Way Private Shuttle Transfer
18 Reviews
Paris, France

Things to do hosted by Inter Service Prestige
1 hour (approx.)
Up to 8 travelers
Meet everyone at the start point
Mobile ticket
About
- Luggage are charge FREE
- Child seats / Booster seats FREE
- The listed price does not include a 10 Euro night charge, (pickups between 22:00 and 06:00 hrs)
- We accept manual fold-able wheel chair only
What's not included
Pickup point
Multiple pickup locations offered. During checkout you will be able to select from the list.
End point
This activity ends back at the meeting point.
Itinerary
This is a typical itinerary for this product
- Wheelchair accessible
- Infants and small children can ride in a pram or stroller
- Public transportation options are available nearby
- Infants are required to sit on an adult’s lap
- Specialized infant seats are available
- Transportation options are wheelchair accessible
- Suitable for all physical fitness levels
Cancellation Policy
Free Cancellation: For a full refund, cancel at least 24 hours before the scheduled departure time.
Questions?
Visit the Help Centre for any further questions.
Similar experiences
Traveler photos

Reviews
18 Reviews
Total review count and overall rating. We perform checks on reviews.
5 stars
16
4 stars
0
3 stars
0
2 stars
1
1 stars
1
Buyer Beware
569cianl, Dec 2024
Pro's: Good clean cars, arrived on time. Good staff.
Con's: Price changing. Used them 4 times, they changed their terms last minute on one of my trips, last minute requested 35€ extra or they would cancel the taxi. This is after I had recieved a confirmation email one month previously with a confirmed cost for trip and I had subsequently sent a further email confirmation just prior to my trip (all attached). I was happy to pay an extra 10€ additional charge for late pick up as per their emails but they demanded more. To have to haggle a new price the day I was taking my family to Disneyland and after recieving 2 confirmation emails from them, to just change price the morning of my trip like that was highly Unprofessional to me and stressed my morning. I reluctantly paid it, how else would i get my family home but they didnt get a penny more. Correspondance was all done via email, when I did call to discuss this change in price and fact they had confirmed via email a lesser price, they hung up the phone on me. I wouldnt recommend their service unless you get concrete agreement on price. Dont think just because you get a confirmation email with price that they will honour it.
Responses from ISP T
Dear Customer, We have not charged unfairly. We charge an additional nightly fee of 10 Euros only for airport transfers. We charge a flat rate of 35 Euros for overnight trips from Disney. Also, since we do not conduct tours after 23:00 Hrs, night charges will be charged if such tours are conducted and we decided to make your night trip for this amount because you have made several trips with us. Otherwise, we do not conduct tours that are not airport transfers after 23:00 Hrs. We asked several times whether you agree with this amount. We made this trip because you confirmed the trip for that amount. Without that, we have not acted unfairly, thanks.
Great service
David_M, Dec 2024
Great service of Mr Raja. On time and professionalism that made Disney experience more enjoyable and comfortable
Do not use this company
Charlotte_C, Dec 2024
Do not use this service!!! Completely over priced!!! Plus they do not stand by what they say and change your pick up time. They also say that you send them emails with changes and they are going to cancel your booking. This was the most horrible part of our trip and double of what it would have costed. Save yourself the headache and use Uber or Bolt. Much cheaper and no games with them hanging up on you when you call them. Very unprofessional
Great service
knutl2023, Dec 2024
Good drivers, friendly and on time. Third time using this car service, recommend their service for transport in Paris area.
Responses from ISP T
Dear Custiomer,
Thank you very much for this nice comment.
We are pleased to see that you enjoyed your experience with us!
best regards
ISP TEAM
Look no further for a transfer
amandap311, Dec 2024
This is the 8th time using the service. Never a disappointment. Price is better than most companies. This time we also used a transfer from Disney to Park Asterix. Always punctual and efficient . We will definitely use this company again.
Responses from ISP T
Thank you for your comment and for your fidelity.
it is very encouraging for us. we are looking forward to seeing you again
best regards ISP TEAM

































